یکی به این بچه (رحمتی) بگوید هر گلی که دریافت می کند به وزیر ربط پیدا نمی کند

 حسن روشن درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «حرف هایی که باید زده شود در این مدت گفتم. قبل از بازی مدیر عامل باشگاه داد می زد 4 بر یک می بریم. من مدام گفتم خواب نمانید و غافل نشوید که گل بخورید اما کسی به خرجش نرفت. همان هم شد موقعیت ها را از دست دادند و باختند.»

 

وی ادامه داد: «استقلال خوب بازی کرد اما سئول بهتر بود که بازی را باخت. فوتبال ما همین است. به نظر من بازی 4 حالت داشت که در همه حالت ها سئول بهتر بود. وقتی یک بر صفر عقب افتاد، یک بر یک مساوی شد، 2 بر یک جلو افتادیم و وقتی 2 بر 2 مساوی شد. آنها هر کاری خواستند انجام دادند و استقلال را در زمین فلج کردند. تیم سئول خیلی راحت با 4 مهاجم و بسیار روان بازی کرد و انگیزه زیادی هم نداشت. فوتبال بازی کرد و برنده شد.»

 

 پیشکسوت استقلال درباره عملکرد مهدی رحمتی و گل اولی که او در بازی برگشت مقابل سئول دریافت کرد، تاکید کرد: «برایم جالب است که این دروازه بان بعد از هر گلی که دریافت می کند، می آید و بحث های دیگر مطرح می کند و پای وزارت ورزش را وسط می کشد. یکی نیست به این بچه بگوید فوتبال داخل زمین چه ربطی دارد به وزیر ورزش؟ تو اگر فوتبالیست هستی باید داخل زمین کارت را درست انجام دهی.»

 

روشن در ادامه عنوان کرد: «مشکل مهدی رحمتی این است که رقیب ندارد. همیشه گفته ام او باید رقیب داشته باشد تا آمادگی اش را حفظ کند. رحمتی به خاطر این ناآمادگی ناشی از نداشتن رقیب تیم ملی را از دست داد. رحمتی از اینکه رقیب ندارد، ضربه خورده است. محمد علی کلی هم وقتی می خواست مبارزه کند، برای خودش دو رقیب انتخاب می کرد و حتی این دو رقیب خودش را هم شکست می دادند.»

 

او در ادامه افزود: «زبانم مو درآورد از بس گفتم در فوتبال ایران باید دست به جوانگرایی بزنیم. نمی دانم چرا قلعه نویی به یک جوان مثل سیدحسین حسینی اعتماد نمی کند. شنیده ام او دروازه بان خوبی است و به نظرم این طور رحمتی هم خسته نمی شود و دیگر فکر نمی کند که در تمام بازی ها فیکس است.»

 

روشن با اشاره به قهرمانی استقلال در فصل گذشته خاطرنشان کرد: «اگر این تیم پارسال قهرمان شد روی هنر امیر قلعه نویی و شانس بود که این اتفاق افتاد. این قهرمانی به هیچ دردی نمی خورد چون ساختارسازی ندارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:5 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.